Friday, July 3, 2015

Artis belagak Diva Sindir Mufti Perak

Aku memang kurang suka update cerita pasal artis 
Tapi bila terbaca isu ME NATE
aku rasa semua tahu pasal isu yang menjadi viral tu kan

Aku tak penah amik kisah pun edisi die memaki hamun salah sorang follower twitter die tu

Tapi bila die maki hamun seorang ulamak seorang mufti kerana menasihat die tu
Aku rasa manusia bernama artis berlagak diva yang menyatakan bapak die tu ustaz....
Memang hati dah hitam dan busuk

Mungkin die tak sedar yang iman tak boleh diwarisi dari seorang bapa kepada anaknya kot

Semoga Allah bukakan hati Azwan Ali dan berikan dia hidayah kembali ke jalan yg benar di sisi Allah.




Baca di sini untuk cerita penuh


6 comments:

Qhaifa Nur said...

Meroyan x habis2...

Qhaifa Nur said...

Meroyan x habis2...

Ms. Kejupenyet said...

Dah kenapa sampai mcm gitu meroyannya.. Tak salah kowt rasanya nasihat menasihati tu.. Kalau nasihat diberi utk kebaikan, apa salahnya kalau diambil jadikan pedoman dn pengajaran. Kalau ye pun tak nak terima, fikirlah dulu sebelum publishkan sesuatu kat laman sosial tu. Jadikan segala mcm sosial tu medium utk kita berukwah bkn memutuskan ukhwah.

Semoga hamba Allah tu diberi petunjuk dan hidayah, Aamin

Lynn Damya said...

Salam, aku tak suka betul dia ni,kak.

Puan Kutu said...

dia ni..aku speechless..ckp byk kang buat kurangkan pahala puasa je

Kira Sakura said...

bapak uztaz pun kalau anak buat dosa bukan boleh tolong dekat akhirat sana nanti. kesian si azwan ni. moga mendapat hidayah amin