Monday, July 6, 2015

Cara Makan Cupcake dengan betul



Baru aku tau gini rupanya cara makan cupcake yang betul
Selalu dok makan krim dulu sampai comot-comot
Klu krim vanilla ok lagi kalau yang coklat pun ok la
Kalau yang berperwarna tu comot mulut sampai lap-lap pun tinggal kessn warna lagi...huhu

Pasni boleh praktik kan

8 comments:

Nieyl said...

ooo...cmtu ek?
hihi..baru tahu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

bru tau gak ni..hohoho..

Jueliza Jamani said...

ohh main sumbat jer selama ni makan.. hahahha

Cik Puan Eka said...

Baru tau hihi tq kak. Klu x. Comott

wahida said...

antara sebab aku selalu elak makan cup cake sebab comot!! haha...
tq for info!

Ibu Lala said...

Tak pernah tau gak sblm ni

Kira Sakura said...

kannn hihihihihi tetiba pulak rasa nak makan cupcakeeeee

haishhhh mengundang betoi bulan2 posa ni

Lynn Damya said...

Salam, hahaha owhhh camni rupanya ekk...baru ku tahu...kalau tak b4 ni aku mesti sedih nak makan kek yg bawah2 tu sbb krim yg kat atas dah habis dulu kena ngap..hahah!