Friday, July 24, 2015

Mendobi di Raya ke8

Alhamdulillah selamat sampai di rumah pukul 2.30am tadi
Aku hari ni masih lagi bercuti sebab tadika alisha buka isnin depan
Fahim ponteng sekolah 2 hari....

Pheeeww ..... 
tengok baju seminggu nak didobi



6 comments:

Aty_Fared said...

haha..part mendobi lepas balik beraya memang pening..
aku dah balik awal..start awal dah..tapi hari ni baru setel habes semua..yer lah..kene asing2 kan lagi.. baju si baby lagi... baju aku hantar dobi jer dry cleaning..senang..hahaha

Sweetmama said...

Alhamdullillah, biar lambat asal selamat..

kalau balik dari bercuti pjg mmg tugas pertama sampai rumah mesti nak mendobi baju yang bertimbun..., selamat mendobi..hehe

hainom OKje said...

Pergh....kalau balik kg gitulah senarionya .....mendobi tu yg tak tahan. Gi htr self laundry jerlah Eima.....cepat sikit, tinggal lipat jer

Khalid Kyle said...

basuh jgn x basuh haha, btw Selamat Hari Raya buat sis sekeluarga :)

Diana Rashid said...

memang pening kalau tengok baju bila balik dari bercuti..heheh..buat sikit2..

Puan Kutu said...

balik kampung lama camni la kan..aktiviti mendobi paling utama..sakan depa raya sampai fahim pun ponteng sekolah dua hari..sambung raya alang2 kan