Thursday, July 2, 2015

Raya Giveaway : Jualan Raya Meletop 2015

http://www.nile.com.my/page.php?cd=101


OK hadiah yang cukup menarik dan aku tengok banyak betul baju-baju yang cun dengan harga yang cukup murah dah aku dah order sehelai baju tadi dengan harga RM14.90 je ...mih mih mih 

dan ini 5 lagi barang yang aku nak sangat dalam Jualan Raya Meletop 2015 ni 









ni antara barang-barang yang aku dok usha tadi dalam Jualan Raya Meletop 2015
salah satu blouse dalam tu aku dah beli dah 

kalau dapat lagi yang list up dalam ni 
lagi la sooka ..... mana tau ade rezeki tak salah mencuba
TQ Mizztina sebab war2 kan 
hehehe 


nak join boleh klik SINI.. 

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

woww..good luck kak.

syawalsimpsons said...

kerana ko..aku terjebak..hahahhah

Puan Kutu said...

byk join.moga menang salah satu ameen

Kira Sakura said...

nile memang banyak buat offer ni kan. rambang mata huuu