Tuesday, July 28, 2015

Rombakan Kabinet Besar-Besaran

aku akui aku sangat-sangat terkejut dengan berita ini 
aku sebagai rakyat Malaysia 
berasa sangat sedih dengan berita ini 
semoga Negara Kita Terus aman 
dan Rakyat kita terus dibela dan nasib kita terjamin 

semoga menteri-menteri baru yang dilantik dapat beri perkhidmatan dengan baik dan majukan negara serta membela nasib rakyat marhean macam kami 

TAHNIAH 

9 comments:

Diana Rashid said...

amin..saya pun berhrap macam tu..tak guna rombak kalau keadaan masih sama..kan??

MizzTina said...

siyes kak, mmg terkejut giler.. smpi hati buat mcm tu kan.. huhuhu..



kak, psl menang tu sy dh tau..hehe..tq kak..

azizah green line said...

apa sudah jadi tanah airku...

Azura Rabbits said...

terkejut kannn..semoga nasib rakyat marhaen terbela

nuyui a.k.a miss YUI said...

hrp2 mcm tu la...

lieyalatif said...

takut tgk suasana politik malaysia....yg berani suarakan kebenaran dilucutkan pangkat....aduh...ape nak jadi lah.....org lain patut tukar tapi yg lain plak di tukarkan....

LYAfrina said...

ermmmmmm

Lynn Damya said...

Salam, semua dah terbalik. Memang dah di akhir zaman.
Yang nak cakap benar dijatuhkan mcm paling bersalah.

P/s: kak, benda yg aku nak share tu, nanti aku bg sikit2 dlm blog...hint by hint, xleh bg semua sbb benda rumit dan takut susah nak hadam...serius aku dh mula tgk dunia dpd perspektif lain yg sgt lain..bnyak berfikir aku skang ni..aduhai~

Kira Sakura said...

memang kecewa sangat