Friday, July 3, 2015

Seluar Bersalin yang Menjaga Aurat


aku jumpa satu iklan yang sangat menarik di dalam FB 
seluar bersalin MAMAPRIDE

ni bukan iklan berbayar ye 
aku cuma share
bagi aku sangat menarik 
bukan hanya doktor dan jururawat yang bertugas menyambut kelahiran kita je yang tengok aurat kita kadang tu semua yang keluar masuk ke dalam labour room kita check in tu 
walaupun daururat tapi rasa malu tetap ada walaupun dalam keadaan sakit kan 
suhu yang sejuk juga menjadi punca kita tidak selesa 
berada dalam posisi bersedia untuk bersalin kerana  suhu penghawa dingin yang tinggi untuk mengelakkan membiakan bakteria dan penyebaran kuman 

menggigil-gigil menunggu proses bersalin dan proses jahitan 
dengan adanya seluar ni aku rasa mampu membuat kita selesa 
inshaaAllah








semoga entry ni memberi manfaat kepada semua wanita dan bakal-bakal ibu 


3 comments:

Eellee Nana said...

Bgsn seluar ini

Kira Sakura said...

tula tengok jugak seluar ni. kena simpan duit sesiap mana tau nt mengandung pulak boleh beli seluar ni. jangan hosp tak bagi pakai je udah la huuuu karang membazir je beli mahal2 tapi tak boleh guna

Lynn Damya said...

Salam, wahhh bagus ni kak..kira masa bersalin pun boleh pakai lah ek..hmm tertutup sikit aurat kaki kita ni..