Monday, August 10, 2015

Klinik Wakaf di Kuala Perlis | Klinik WAQFEYA

balik dari Langkawi musim perayaan Aidilfitri lepas 
aku dah keluarga demam dan kurang sihat 
aku google klinik berdekatan dengan Kuala Perlis 

kami memilih Klinik Waqfeya kerana keunikan namanya dan salah satu klinik panel syarikat 
seperti klinik biasa yang lain tetapi bila aku mula bosan sambil menunggu giliran 
mata meliar mencari sesuatu untuk di baca dan aku nampak notis ini dan aku perasan satu notis ditampal di pintu luar setiap hari JUMAAT perkhidmatan pemeriksaan kesihatan, screening gula dalam darah dan tekanan darah PERCUMA

sesuatu yang menarik bagi aku ...dan ini adalah kali pertama aku jumpa klinik wakaf seperti ini.  sambil mendapatkan rawatan sambil beramal.  Semoga pengusaha dan doktor di sini dirahmati dan diberkati.


ihsan google 





DR. yang merawat kami pada hari itu juga sangat tertib, bersopan dan beretika.


bagi golongan yang kurang berkemampuan di kawasan Kuala Perlis boleh la dapatkan rawatan dan membuat pemeriksaan kesihatan percuma di Klinik Waqfeya ini 

bagi yang berkemampuan boleh juga ke sini dengan niat untuk mendapatkan rawatan dan beramal ..... 

Lokasi :

Klinik WaqfeyaTaman Bukit KubuKuala PerlisPerlis

** sederet dengan 7 Eleven Kuala Perlis 
** Dari Jeti Kuala Perlis terus hingga jumpa 7 Eleven.  Cukup mudah nak cari lokasi klinik ini





5 comments:

Eintan Nurfuzie said...

klu cik en gi sne.. insyllah akan cri klinik ni

Diana Rashid said...

susah nak jumpa klinik macam ni..kan??untung la orang2 kot situ..

LYAfrina said...

alhamdulillah..baguslah mcm tu..smoga ters dirahmati

Lynn Damya said...

Salam, baguskan klinik waqaf cmni..kt sini xtau kat mana yg ada..klw x boleh juga pergi..

Kira Sakura said...

rasa macam pernah perasan klinik ni. bagus betoi. moga makin dimurahkan rezeki mereka yg terlibat amin