Tuesday, September 15, 2015

Sekolah diarah Tutup kerana Jerebu

Alhamdulillah......
Hujan turun dengan lebat sekarang ni.....
InshaaAllah jerebu bakal berkurangan..

Sekolah di WP putrajaya, kuala lumpur, selangor, N9 dan melaka ditutup rentetan ipu melebihi tahap selamat
TQ KPM kerana mengisytiharkan cuti
Risau fikirkan anak-anak
Semalam petang pun akh isytiharkan cuti sekolah KAFA untuk fahim
Tak sunggup mama nak hantar anak ke sekolah dalam keadaan yang teruk macam tu



Hari ni walaupun cuti....fahim dan icha dikerah home schooling....Guru Besar dan cikgu adalah mama..... 









8 comments:

Allene typicalmommy said...

kelam kabut la mama... nak bukak sekolah nak masak... ihihih

ch@ said...

Oni da siap mandi pagi, baru dpt msg sekolah cuti. hahaha.
nasibla tak hntr sampai dpn skolah lg.

nur anis said...

tu yang saya pelik jalan lengang je pagi tadi.. rupanya sekolah tutup..

nusha fasha said...

Ipoh pun leh tahan skg ni.

aizamia3 said...

Malam tadi siap masukkan barang2 keperluan sekolah dalam kereta untuk hantar ke rumah pengasuh pagi tadi, tapi sebabkan cuti, kita simpan balik.. ;)

Diana Rashid said...

penang tak cuti hari ni tapi saya mencuti kan anak saya..hahha..tak sanggup la..dah la dia mudah jatuh sakit..

Puan Kutu said...

Hari ni dr pagi hujan..jerebu di sp pun dah kurang sebab dua tiga hari ni hujan.semoga keadaan cepat pulih

nik ros said...

teruk jerebu kan. tapi hari ni kwsan nik dah ok skit.