Wednesday, October 21, 2015

Aku dan Hadiah Edisi Terhad Petronas

ada yang masih ingat dengan PAYUNG petronas tahun 2014
punya aku gigih mendapatkannya 
gigihnya aku mengisi minyak di Petronas dan mengumpul resit dan cop
aku masih ingat meninggalkan nombor HP dan gigih menghubungi Petronas Dagangan untuk mendapat info tarikh penghantaran payung tersebut 
nampak tak betapa gigihnya aku nak dapatkan Payung edisi terhad dari petronas ni 
dan akhirnya aku dapat..  YEAY!




tahun ni Petronas buat lagi Promosi tebus hadiah edisi terhad dengan corak yang sama 
memang cun la hadiah-hadiah tu
jom tengok apa PETRONAS nak bagi lagi
 3 Hadiah Edisi Terhad PETRONAS, Jom Tebus
aku sudah pasti akan gigih seperti tahun lepas lagi
syok wei dapat hadiah edisi terhad macam ni ... orang tak ada tapi kita ada ...unik kan

[REDEEM NOW] Championship merchandise exlusively for MESRA card members. Quick, it's limited!

9 comments:

Diana Rashid said...

Buat gaya gadis litar pegang payung sikit...hehehe..
cantik payung tu..padan la pulun sampai sudah..hehehe

Suria Lekatlekit said...

untuk pemegang kad mesra petronas cepat redeem hadiah sebelum kehabisan stok

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg cntik payngnya!

Cik Kumbang said...

cantiknya design payung petronas
gud luck untuk tahu ni pula hehe

___________

Reply your comment on http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/2015/09/wedding-review-baju-nikah-by-zawara.html

Jimat itu yang kita mahukan
yedok ?

maceh :D

DIY Photo Props
http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/2015/10/wedding-review-diy-photo-props.html

DIY Photo Booth
http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/2015/10/wedding-review-diy-photobooth.html

Cik Kumbang said...

oppsss~

typo hehe

**tahun

Nad MamaZN said...

hehe.. teringat balik betapa gigihnya eima thn lepas :)

syawalsimpsons said...

mmg gigih ni, takpe gigih, janji nampak hasil kan

hainom OKje said...

Tengok payung Petronas, sakit hati mak tau. Sampai sudah mak tak dpt payung. Tak de stok katanya. Punyakah mak kumpul resit tu , rasanya lebih 10 batang boleh dapat. Huh ....sakitnya tuh di sini tau!

Kira Sakura said...

sama la aritu tanya2 pastu katanya takde dah payung tu. takkan keluar dah grrrrrr je rasa haaaaa