Sunday, October 4, 2015

Kami Merindui Kamu...cepatlah muncul

Merindui langit yang biru
Dah lama aku tak tengok langit biru
Awan juga dah lama aku tak nampak
Matahari juga aku tak rasai silauannya
Aku dah lama tak bernafas dengan Udara yang segar

Rindu...memang rindu
Hari ini bacaan ipu sudah 235 di putrajaya
Kepala rasa berpusing-pusing ...mungkin kerana pandangan mata sudah kelabu asap


Cepat-cepatlah angin engkau datang membawa jerebu pergi....

Jom berkurung di dalam rumah....


3 comments:

Kira Sakura said...

ktorg semalam pun konon nak picnic lah. sekali jerebu kuat sgt. kelabu je nampak dari dalam. terus kansel. picnic dalam rumah je yang mampu

Lynn Damya said...

Salam, sana lagi teruk kan kak? Sy kat JB ni taklah sekabur camtu pandangannya...haihh risau kwn2 yg duk sana.. :( hari khamis lepas pegi bandar JB, tgk dpd tepi laut, Singapore hilang tak nampak langsung...sane mmg teruk gila..cepat2lah pulih..rasa jerebu kali ni lebih lama dan teruk kan :( take care, kak~

Nadratul Syazwana said...

Moga cepat krmbali seperti sedia ada. Makin teruk pulak tengok jerebu ni hmm.