Wednesday, December 16, 2015

Alhamdulillah jumpa balik Subang Emas yang hilang

ni cerita bulan lepas kot 
tak sampai seminggu Alisha pakai subang baru dia 
tiba-tiba hilang 
balik rumah tinggal sebelah je 
baru seminggu  enPanjang beli Subang Baharu Alisha 
memang ralat dan sedih 
beli 26/10/2015 hilang 5/11/2015

Alhamdulillah rezeki masih panjang 
esoknya 6/11/2015 ada parent pulangkan balik sebab dah termasuk dalam beg anak dia
terima kasih banyak-banyak 


malam 5/11/2015 tu juga enPanjang pi beli subang yang baharu untuk anak dara 
tapi beli yang kecik sikit dan tak ada bebola 
supaya tak tersangkut dan Alisha tak boleh masukkan jari 
nasib baik yang subang sebelah lagi yang hilang tu tak trade in kalau tak pasal je


nasib baik la murah je yang baru ni 
yang hilang simpan pakai basahan yang baru 

Tips dapatkan balik barang hilang adalah kita yakin dengan Allah.  InshaAllah Allah akan bantu jika ia masih menjadi rezeki kita 
baca doa barang hilang dan yakin Allah akan bantu dengan niat jika masih rezekiku jumpakanlah balik "barang hilang" jika bukan lagi rezekiku aku redha.
inshaaAllah kalau kita beli dengan sumber yang halal yang betul 



Terima Kasih Ya Allah ...syukur Alhamdulillah....
semoga murah rezeki kepada hamba Allah yang pulangkan balik subang Alisha



17 comments:

idzwa kamaruddin said...

alhamdulillah..

Qaseh Suhaida said...

Subang bulat2 tu mmg senang hilang sebelah hu huu...anak dara sy pun sama hu huu

Chekgu Azrine said...

alhamdulillah..rezeki...skang dh la barang kemas mahal...kan

Suria Lekatlekit said...

saya memang tak bagi anak saya pakai sebarang barang kemas dalam usia dia sekarang. nak2 lagi tahun depan dah nak ke tadika.. zaman sekarang kalau tak hilang jatuh.. takut mata2 jahat yang kita tak tahu sedang memerhati walau sekecil subang

cik hani said...

kalau hilang payah nak jumpa kalau benda kecik ni kan..
saya dulu hilang subang kat hotel indonesia..
nasib baik jumpa

Puan Kutu said...

comel subang alisya..kira masih ada rezeki dh jumpa balik.Alhamdulillah

Kira Sakura said...

alhamdulilah panjanggg lagi rezeki tu. kena simpan kemas2 yela subang ni kan kadang mudah tersangkut dekat kain. sedangkan masa kita mandi pun kadang boleh tersangkut dekat towel

wahida said...

aku dari kecik sampai dah tua ni tak boleh pakai subang...sebab nnt jadi gatal2 telinga...huhu...

Alhamdulillah...dah jumpa...sedih weiii kalo hilang...dah la mahal emas skrg ni...

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah... :)

Aty_Fared said...

rulah rejeki kan.. orang tu pon pulangkan..syukur..

aku punyer subang pon hilang..arwah mak aku belikan dulu tuk besday aku... lama dah hilang nya..masa masih ada arwah lagi..die tak tau pon.. biler tanya.. aku jawap..susah pakai tudung..[sebab tebal] takut nak bagitau.. terkilan nya sampai sekarang..kalau aku beli baru pon..tetap tak sama ngan mak aku kasi.. huwaaaaaaa..!!!

eerr..aku dah lama tak bersubang..nanti kot rezki anak pompuan..teringin gak nak subangkan anak aku..heheh..

Ibu Lala said...

Pelik kan. Subang camtu mcm mana leh terbukak. Cantik subang tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

pakai jns subag paku kak.. susah skt trtggl..

mama tisya said...

nasibaik ada parent jmpa & nk pulangkan..pegi sekolah bole pki brg kemas ke

lieyalatif said...

seb baik parent tu pulang kan .... subang emas lak tu.... pakai yg jenis fit2 tu okey ....tak mudah tanggal..atau jenis yg bijik kecik ade batang tu....nak sebut jenis tak reti plak haahahahaha

hainom OKje said...

Betul tu Eima....kalau dah namanya rezeki, insyaallah dapat balik. Cantik pulak subang berbiji tu Eima. Pesen baru tu ek. Kalau org jumpa, jual beratus jugak tu

hainom OKje said...

Betul tu Eima....kalau dah namanya rezeki, insyaallah dapat balik. Cantik pulak subang berbiji tu Eima. Pesen baru tu ek. Kalau org jumpa, jual beratus jugak tu

asmadi adie said...

Bini aku ade subang sebelah hilang. Asenye nk jual tp bole ke depa beli sebelah jek.. Nk trade in mcm xnk sbb bru beli lain. Nak simpan pulok takut hilang lagi.