Wednesday, December 30, 2015

Kasut Sedondon Anak

aku dan anak-anak memang crocs lover 
entah la kenapa aku suka sangat crocs 
mungkin bagi orang lain sekadar kasut getah yang mahal
mahal ke .. bagi aku agak mahal la ....
harga tak jadi masalah sebab bagi aku berbaloi 
aku tak perlu risau pasal kotoran, lopak air, pasal melecet, kaki busuk dan senang nak cuci 
budak-budak ikut suka ke nak lenjen mana-mana 
terjun lopak la ... terpijak tah apa-apa 

aku suka crocs ni sebab memang tahan lasak 
beli sekali boleh pakai setahun 
tapi selalunya setahun aku beli 2 kali la 
sebab kaki budak berdua ni cepat panjang 
lagi pun boleh keturun ke generasi seterusnya, alisha memang pakai crocs abang dia yang lama-lama dulu
jibbits budak berdua ni banyak, kadang-kadang terlalu depan kedai pun terbeli tapi mudah betul tercabut .... kaki si Fahim la ...aku pun taktau macam mana ganas kaki budak tu 
memang kena leter, tahan telinga je la 

aku suka design ni ...sempoi 
walaupun kasut abang elok lagi beli sepasang untuk fahim 
aku suka anak aku pakai baju sama, kasut sama..kalau boleh semua nak sama 

masing-masing ada sesuatu yang disukai
macam aku ....aku tak rasa ralat membeli emas dan crocs je 
cuba kalau beli yang lain mesti stress lepas tu, dasar kedekut 



5 comments:

Puan Kutu said...

original crocs memang mahal..sy tak mampu la nak beli..pkaikan crocs bodo2 je utk anak2..sy tak kisah la kasut apa pun janji selesa dan murah.hehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau selesa xkisah dh mhl ke murah..

Zie Madini said...

Kasut kalau mahal to dpt pakai lama... Memang berbaloi beli. So far belum mampu lagi nak beli crocs utk anak. Hahaha.

Eintan Nurfuzie said...

kasut ni dalam 2 tahun lepas pemes.. siap letak patung2 comel kat lubang tu

lama cik en x lawat sini.. :)
Happy new year

hainom OKje said...

Minat masing masing ....kedekut tang situ, tak kedekut tang sana hihi....

Mak tak pernah beli crocs Eima, brli yg tesco punya pernahlah hihi...