Wednesday, December 23, 2015

OFF Blogging | sedang bergembira

Kami sedang bercuti panjang sekarang ni memang tak sempat nak tengok blog langsung...
Malam-malam aktiviti mengenyangkan perut di rumah mak-mak menakan aku 
balik ke bilik kalau dah tidur memang tak sedar diri


Si pencinta haiwan....yang gembira
Tak dapat pegang ular sawa arnab pun boleh lah katanya....
Si kecik berjiwa besar 
Kagum budak jaga haiwan kat sini semua haiwan icha usap-usap

8 comments:

mama tisya said...

syok la tgh cuti...have fun

syawalsimpsons said...

BAGUIH LA DIA TAK TAKUT DENGAN BINATANG YEE

Diana Rashid said...

saya dah habis bercuti tpi balik2 jadi malas tak tau kenapa ntah...dok seronok berguling depan tv ja.haru betul..selamat bercuti ye.bagus la dia tak takut kucing.anak saya yang pompuan tengok kucing macam nampak ghimau.payah tau macam tu.nak makan kat luar jadi malas sangat sebab perangai penakut kucing dia tu..

Norma NML said...

Kalau bersama family especially balik kg mmg x sempat nk blogging :)

idzwa kamaruddin said...

selamat bercuti ;)

Ibu Lala said...

Eii beraninya nak pgg ular sawa. Takut pulak dgr,

Cuti ni sy x pi mana pun. Berehat kat rumah je. Hr rabu dan khamis jln jem sgt. Baik la lepak lepak kat rumah ja.

Puan Kutu said...

cuti panjang balik kampung ke..enjoy the holiday..blog tolak tepi..balik nti qado la update entry.hihi

hainom OKje said...

Bergumbiralah sangat yer....tak per kasi chance hihi