Monday, December 14, 2015

Sakeenah Misran Marah Kedah tak dapat Cuti free Hari Isnin

Tahniah Selangor kerana menjulang Piala Malaysia 

macam aku orang kedah ....aku tak kisah pun ...
aku ok je Selangor menang sebab laki aku dapat cuti free 
bola tu bulat 
kalah menang adat bertanding 
memang nampak Kedah tak boleh main dalam padang yang basah 
perbaiki skill tu cuba lagi musim depan 
anggap la kemenangan kali ini adalah Hadiah Keputeraan YAM Sultan Selangor

tapi tak payah la mencaci sampai macam ni sekali kot 
berdosa ni fitnah ... bercakap perkara yang tidak benar ...
bawa-bawa bersabar dik oi 
bola je pun 




kui kui kui
lawak betul 
marah la tu x dapat cuti free tu

awak yang suruh jadi viral kan ... meh kami viral kan .... 
jangan marah-marah naaa


jangan pulak mai serang blog ai ni nanti ye 
ai tolong viralkan je ni 
har har har 


13 comments:

tiga lalat said...

selangor cuti pown jalan ampang nak gi keje tetap jem pagi dan petang., huhu2

Mar Mansor said...

ok ini lawak

idzwa kamaruddin said...

HAHAHA...baca sambil gelak je la..

mama tisya said...

Saje nk bikin viral

mama tisya said...

Saje nk bikin viral

wahida said...

amboiiii...sedap mulut je kata semua player selangor amek dadah...main bomoh bagai...
for ur info dik...selangor last masuk final adalah tahun 2008...tapi kalah dengan kedah...tapi takde pulak org selangor meroyan meratap hiba mcm awak ni...bawak bertenang dik...tak yah nak attention seeker sangat...hahahaha...

mOnamie said...

ni la ni.. sebab mulut badan binasa. cakap ikut sedap nak taip.. haish!

Chekgu Azrine said...

Lol..mcm ni pun ada...hahahaha

syawalsimpsons said...

adoi tak fikir panjang la budak ni kan

Puan Kutu said...

entah kami sekeluarga pun sokong kedah..aiman afia siap jersi kedah lagi..tp kami relex ja kedah kalah.hehe..kalah menang adat bertanding la..yg cik adik ni dok meroyan sangat pasaipa..org yg baca pun dh tau dfitnah hang tu tak masuk dek akal.haha..

ch@ said...

hahaham, aku tumpang gelak juga la Manja, meskipun aku bkn Selangor. Suami aku selangor pun rileks je pi opis.

hainom OKje said...

Fanatik sungguh ek mereka dengan bola ni. Relax arrrr

Kira Sakura said...

adoiiii berapa umur budak ni?