Wednesday, January 27, 2016

Roti Paung Terengganu yang Sedap

kalau ke Terengganu memang wajib kami singgah kedai Roti Paung kat Marang 
aku suka roti paung yang panas-panas sedap sangat 
sebuku roti tu boleh habis sekali makan je 
ada pilihan Roti Paung iaitu Planta, Kelapa, Kacang dan Campur
1 buku RM3.00
aku suka kacang dan planta 
tapi sayangnya hari tu ... roti fresh belum bakar 
roti semalam ... tapi tetap sedap dan lembut 


Roti Paung 
yang penting halal dan orang melayu kita buat

budak kecik ni makan Roti Paung Planta habis setengah buku 




12 comments:

idzwa kamaruddin said...

aaaaa roti ni memang bapak sedapppp dah la lembut gebu kalo cicah dgn kopi perghhhh kene cecepat makan kalau tak jatuh roti tu sebab lembut sgt~

Norma NML said...

Nampak pun dah sedap...hmm:)

Lea Ismail said...

klu dpt yg panas2 mesti sedap kan

mama tisya said...

tk pernh mkn tp slalu bc kalo org p ganu bli roti paung ni

Kakcik Nur said...

Nampak sedap dan lembut je... :)

cik hani said...

since lalu LPT2, memang jarang masuk ikut marang...
kalau tak,boleh jugak singgah sini... roti paung memang sedappppppppp

Mar Mansor said...

roti paung? tak pernah dengar.sama tak cam roti yang orang ramai buat sekarang ni

Izz Latif said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

Eintan Nurfuzie said...

macam sdp jeeeee

hainom OKje said...

Ko ni tau jer celah mana roti Paung tu jual yer Eima...Dah biasa gi Ganu ek....Mmg terbaiklah roti panas panas weyh

hainom OKje said...

Ko ni tau jer celah mana roti Paung tu jual yer Eima...Dah biasa gi Ganu ek....Mmg terbaiklah roti panas panas weyh

Kira Sakura said...

gemok gemok nampak roti dia