Friday, January 15, 2016

Subang Baharu Alisha Sempena Tahun Baharu 2016

01/01/2016

tahun baharu hari tu abah belikan subang baharu untuk Alisha lagi
sabar je la 
untung la anak dara tu 
subang yang beli 05/11/2015 trade in 
ambil yang baharu tambah duit sikit 

Alisha suka subang yang ada bebola kecil 
subang yang sebelum ni tak ada 

ni subang kedua. murah dan ringan je ni 
beli kat tomei alamanda ganti yang hilang tapi jumpa balik 


subang terbaru Alisha
suka sangat dia sebab yang ini bebola 
suka sangat dia bergentel 





8 comments:

SYANI said...

Lawa jugak subang tu.. Takpe nanti dah besar sikit mintak subang diamond lak..hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

untung alisha.. atok syg..hihiih..

Mar Mansor said...

sama design dengan subang aisyah...pakai sampai sekarang

Aty_Fared said...

untung la anak ponpuan boleh belikan barang kemas..:)

eima said...

yui sayang ... bila pulaknye atok beli ni ... ni bapak die la ... mmg suka membeli barang kemas kata nak dara die tu ... kejap2 die pi tukar subang .... karang dibeli nye cincin la dah tahu budak tu kecik lagi ... adui la ..

Mummydearie said...

Salam singgah!

Nasib baik saya takda anak perempuan. Kalau tidak, rajin jugalah membeli barang kemas untuk anak walaupun saya sendiri tak pakai barang kemas 'bergemerlapan' ni. Cantik subangnya. Tetiba aje nak dok pegang telinga nak cari manalah lubang tindik tu. Dahlah kambus rupanya ^_^

Ibu Lala said...

Suka subang camni. Cantik. Dulu ms anak kecik ada beli camni. Tp ntah ke mana

idzwa kamaruddin said...

cantik!~