Friday, February 12, 2016

3 Tempat 3 Suasana | Cuti CNY 2016

6 - 9 Februari 2016

Cuti CNY yang lepas kami jalan-jalan ke Selatan 

ni antara destinasi kami 

Lotus Desaru Beach Resort, Desaru Johor

Berjaya Waterfront Hotel & Spa, Johor Bahru

Desa Balqis Kuala Linggi, Melaka 

setiap satu ada kelainannya 
suasananya berbeza 
nak cerita lebih aku memang tak berapa free 2 hari ni 
banyak pulak kerjanya 

tunggu la aku review setiap satu destinasi kami kali ini 




10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

best best jln jln =)

Aty_Fared said...

ko ni brjalan jer kan.. syiok betul merata pergi..

idzwa kamaruddin said...

best nyer jalan jalan ;)

Chekgu Azrine said...

Asyik cuti tido hotel je tau..ai is jeles...ngee

miss eimanhikmah said...

bestnyee jalan2...

TunSha Ayunie said...

Untungnya jalan2.... aku dah lama tak holiday... paling tidak dari Ampang ke Rawang aje laaa selalunya... dalam Selangor gak kekdahnya...haha... ok ku tunggu reviewmu datang ~

Bunda_nora said...

Seronok yer jalan-jalan..

Nooriah Abdullah said...

happy holiday dear

Puan Kutu said...

keselatan ye..bestnya jauh berjalan..Desaru tu memang laluan kami la masa dok Johor dulu

Nad MamaZN said...

bestnya! nak tggu review desa balqis tu