Friday, February 26, 2016

Memasak untuk Jamuan Orang | Macaroni Goreng

pagi tadi gigih menyiapkan salah satu juadah jamuan persaraan di Pejabat enPanjang 
request dari kawan-kawan enPanjang 
Macaroni Goreng 

dan Cendol special by enPanjang 

seawal 4.30 pagi aku dah bangun untuk siapkan 
2 kuali besar aku goreng kali ni 
3 bungkus macaroni 500mg 



hopefully memenuhi citarasa diorang 
diorang yang request kan 


dah lama tak memasak dalam jumlah yang banyak kecuali satu hari dalam bulan syawal 




15 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..tgk sdp jee tu kak.

mama tisya said...

sedap nmpk

Nad MamaZN said...

waa.. klu kite x berani. takut x sedap haha

AnneRaini said...

banyak tu 3 bungkus... dah lama tak buat macaroni goreng.

najwa zahid said...

kompem puas hati dan memenuhi cita rasa. nmpk pon mcm sedap dah

Puteri Beribiru said...

kite pun selalu buat macaroni goreng ni..
lepas tu lapiskan dengan cheese dalam loyang buat ala2 lasagna..nice jugak.. =)

+ e.z + said...

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
http://aerishaedrica.blogspot.my/

idzwa kamaruddin said...

Ini sgt sedappppp :)

miss eimanhikmah said...

yummy yummy..

Puan Kutu said...

klu ada request tu maknanya sedap la kan..sy taj reti masak style banyak2 camni.memang tak expert.tabik la.hehe

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

colourful..
mesti sedap..

Yana MIB said...

woaa mesti sedap ni sbb ada request bagai.. :)

Kira Sakura said...

sedapnyaaaaaaaaaa adehhhh karang ada jugak yang balik masak macaroni pulak. tadi tengok butter prawn dah terasa nak masak butter prawn pulak. mengundang sungguh hahahaha

hainom OKje said...

Terer le tu masak banyak banyak gitu. Kalau mak, lum tentu pass hihi.....

adianiez AIDA said...

alhamdulillah...