Tuesday, March 8, 2016

Pengalaman membeli di ZALORA MALAYSIA | Jam Tangan

pengalaman pertama kali membeli melalui website ZALORA MALAYSIA 
dan aku menggunakan voucher hasil dari kolaborasi bersama Zalora Malaysia
TQ Zalora

aku boleh cakap ...walaupun ini adalah kali pertama aku membeli barang melalui website dan secara online
website ZaloraMy ni memang mesra pelangan dan mudah 
dengan button filter harga, size dan lain-lain 
perkhidmatan penghantaran pun cepat dan NINJA VAN bermotor pula sangat peramah/sopan
so sangat berpuas hati 

ni la barang yang aku beli
hadiah untuk enPanjang 
guna voucher dan tambah duit sikit 



model aku ... tangan montel Fahim 


nak beli yang berjenama mahal tak berapa nak mampu 
jadi la untuk basahan tukar-tukar 

jam ni merangkap hadiah birthday in advanced je la 

harap aku tak lupa nak guna lagi voucher zalora ni yang berbaki lagi ni 
jangan jadi macam tahun lepas .... expired macam tu je 
terlupa ..sebab asyik bertangguh nak guna 


anyway TQ Zalora Malaysia 

16 comments:

SYANI said...

Cantik jam tu..
Saya pun tunggu dapat voucher Zalora baru pegi shopping kat situ
So far memang sangat puas hati dengan servisnya.

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aku baru 2 kali kot sopim zalora

Cho Zila said...

cantik jamtu yer....
akak selalu keluar masuk zalora tapi tak pernah tak terbeli..
tapi website lain selalu gak akak terbeli...

Qhaifa Nur said...

Sayang klau x guna voucher tu...jam pun cantikkk

Cik Puan Eka said...

hehehe best kan zalora. kita sukaaaa. hehehe.

Cepat dan respon dia pon cpt. Senang nak beli. Mesra pelanggan. KIta ada beberapak kali dpt voucher zalora. selalu trus guna hahaha

rasp said...

lum pernah try lagi zalora...
takut once try, nak try sokmo lak lepas tu hehehehe..

cantik lah jam tu..
sure hepi nanti enPanjang u tu...

Eintan Nurfuzie said...

baru shooping jam kat zalora untuk besday tersayang

miss eimanhikmah said...

pernah ada voucher zalora tp expired jgk sebab apa ntah masalah nya..xde rezeki kot..

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah untung... cntik jam tu.

Puan Kutu said...

lawa jam..untunglah ada juga voucher.tinggal tambah2 je la kan duitnya.hehe

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

cantik nya~! =).. Jimat bila tebus voucher, tambah duit pun x sbyk harga asal.hehe

Mar Mansor said...

fuhh..smart

Chekgu Azrine said...

Akk pun ada vouver zalora xguna lg...huhu..nsb valid setahun

hainom OKje said...

Suka Zalora ni Eima dpt pujian dpd blogger hihi...
Betul tu Eima, kalau ada jam banyak bolehlah buat tukar tukar cik abe tu...tak le boring pakai jam seketul sepanjang tahun hihi

adianiez AIDA said...

menarik!
aida lom pernah soping zalora.
lom pernah try.

Diana Rashid said...

padan la dok pelk awat tangan halus sangat..rupanya tangan anak bujang..hehhe..Saya ni kalau kat zalora suka beli beg tangan ja..cantik2 beg tangan kat zalora..