Thursday, March 10, 2016

Rezeki Birthday ..Alhamdulillah

Alhamdulillah ....

semalam ex officemate dan juga pegawai di tempat lama aku dulu 
tetiba call cakap nak datang rumah 

dihulurnya 
sebungkus hadiah dan sebekas besar makanan kegemaran aku 
terima kasih 

beliau menjadi orang pertama yang hulurkan hadiah dan wish kepada aku semalam 
TQ kak nasitah 
semoga Allah memberkati akak sekeluarga 


satu tangan Fahim satui tangan icha 
dua budak ni over excited tengak mama dapat hadiah 
diorang yang tolong bukakan 


sehelai kain pasang

seketul power bank 10000mph
boleh buat backup 


sebekas laksa untuk saya 
ni nak buat kenduri ke ape ni 
bila dah salin bekas ... penuh satu periuk besar untuk 4 ekor ikan kembung besar standard aku buat sebungkus laksa 

makan sampai puas bila asyik dok komen terliur kat blog/FB dianarashid & suria lekatlekit
tengok depa dok up gambar laksa 




13 comments:

lieyalatif said...

wahhhhhhhhhhhh gitu...murah rezeki ko beb...dpt adiah...dpt laksa...kalo ade kek mmg cukup pakej tuh....ape2 pun hepi birthday beb....

Diana Rashid said...

banyak nya dapat hadiah..hadiah laksa la yang paling bermakna tu..kan??hahah...Tu nampak macam banyak kuah dari laksa tu.ada kuah lebih, beli je laksa sebungkus boleh ulang makan lagi..

miss eimanhikmah said...

wahhh dpt hadiah yang tak disangka2 ni...

Qhaifa Nur said...

Alhamdulillah...rezeki besday tu eima
geram tgk laksa gan power bank tuhhh..

Nad MamaZN said...

alhamdulillah rezki :)

dilazfamily said...

Alhamdulillah rezeki tu. Happy belated besday

wahida said...

wah bestnya hadiah2 yg ko dapat nok...
seronok kan jadi orang yang disayangi ni...

hepi belated beday dear!

Mar Mansor said...

tumpang gembira..

Cik Puan Eka said...

Happy belated birthday akak.

Best dapat adiah banyak hehehe. Lagi2 laksa tu

Lynn Damya said...

Salam wahhh...happy belated birthday kak! Amboi hadiah dia lumayan betul..siap denan powerbank haa....best2!!

hainom OKje said...

Alahai bestnya dpt hadiah....mmg rezeki namanya tu. En Panjang hadiah apa Ma

hainom OKje said...

Alahai bestnya dpt hadiah....mmg rezeki namanya tu. En Panjang hadiah apa Ma

Kira Sakura said...

Hepy belated besday kak. Cantik kain tu. Rezeki sgt