Thursday, April 21, 2016

Kedai Kak Mah Nasi Dagang Popular di Putrajaya Terbakar


Kedai Kak Mah Nasi Dagang Putrajaya Gate 1 musnah dalam kebakaran awal pagi tadi 

Kedai ni memang cukup popular di Putrajaya 
setiap pagi pasti penuh terutamanya di hujung minggu 
memang berderet kereta di tepi jalan 
aku pernah sekali bersarapan di sini 
kami jarang nak singgah sebab orang ramai dan parking tak ada 


semoga pengusaha dan keluarga Kak Mah Nasi dagang bertabah dengan ujian ini 
mungkin Allah nak berikan rezeki yang lebih luas untuk mereka 
inshaaAllah 


14 comments:

Nieyl said...

Ada jugak terbaca smlm..
patut la putrajaya jerebu teruk smlm...

lieyalatif said...

tekejut mase viral kat fb tu...sebab ni port peberet daku nieh...suke roti canai kat kedai belakang tu...cicah kuah sardin..sedap nak mamp.... pasni kurang la port bekpes sedap...hope cepat dieorg bangunkan balik kan.....

Diana Rashid said...

tu dia..hangus..ingatkan terbakar sikit ja..tak pe la..ni ujian dan mungkin sebagai peringatan jugak..

Nad MamaZN said...

semoga depa tabah hadapi ujian... dekat ngan umah adik kite ni

wahida said...

masyaAllah...mudah2an mereka tabah hadapi ujian dari yang Maha Esa ini...

azizah green line said...

Allahuakbar! ada hikmahnya.. harap2 mereka tabah dan bangkit dr kegagalan ni

Qhaifa Nur said...

besar dugaan tu...moga tabah n di permudahkn

Kesuma Angsana said...

Salam singgah & salam jumaat, maaf lama x jenguk N x terkejar nak baca n3 yg lain, dugaan moga mereka tabah yer

Cik Puan Eka said...

Allahuakbar. Smoga dipermudahkan urusan mereka selepas ni. Kat Bangi pon aritu kedai terbakar, De Rimba Klasik.

Puan Kutu said...

Kesiannya..ujian buat depa.semoga dapat bangkit semula lepas ni.syg kan..ramai pelanggannya mesti rindu

Dkna Abza said...

kesian.. biasanya kalau hujung minggu memang ke sini la makan pagi.. lepas ni harap kak mah buka kedai makan kat kawasan berdekatan, senang kami nak singgah

hainom OKje said...

Kat mana tempatnya ni Eima..... Mak confirmlah tak pernah sampai hihi. Kalau dah panjang beratur parking penuh mesti sedapkan...
Nak buat macamana, redho ajelah Kak Mah....

adianiez AIDA said...

alahai... sian nyer.
moga diorang tabah.

tirai kaseh trading said...

assalamualaikum..saya selaku ahli keluarga pemilik kedai kak mah nasi dagang mengucapkan terima kasih atas doa kalian..sekarang kak mah nasi dagang di buka sementara berhampiran tapak kebakaran..jika ad yang rindu makanan kak mah nasi dagang tu singgah la di warung kecik sementara kami...