Thursday, May 5, 2016

Nasi Beriani Sedap di Segamat Restoren Al Rizki 786

waktu balik kampung enPanjang untuk tempah baju raya hari tu
kami lajak ke segamat semata-mata nak makan nasi beriani sedap
kami makan tengah hari di Restoran Al Rizki 786, Segamat 

MIL suka sangat makan kat sini 
ni memang kedai kegemaran MIL dan FIL sejak dari dulu


memang sedap sangat nasi dan ayam ni 
lembut dan cukup rasa

portion memang besar tapi rasa tak puas makan 
sebab sedap kot 

mee goreng pun sedap 

Fahim makan sampai licin 
tu maknanya memang sedap la 
budak ni kalau sedap memang banyak dia makan 


ramai orang dok review murtabak kat sini pun sedap 
lain kali kalau  balik kampung lagi boleh la lajak ke segamat lagi untuk makan lagi 


Lokasi :

Restoran Al Rizki 786
13, Jalan Bistari 4/12, Taman Yayasan, 85000 Segamat, Johor, Malaysia
Latitude: 2.547592 | Longitude: 102.790278

2°32'51.3"N 102°47'25.0"E

6 comments:

Raihanah Ahmad said...

sedap terr. ayam pun besar

Semut Senyum said...

Wah wah.... saya ni tetiba rasa lapar pulak bila tengok ayam tu haaa..... baru teringat yg saya puasa hari ni. hahahhah =D Balik johor nanti, mcm nak singgah je ni haa...

Qhaifa Nur said...

Mmg puas hati makan...tgklah ayamnya besar

hainom OKje said...

Jaranglah gi Segamat Eima..jauh tu dpd Muo. Mak ni kan walaupun org cakap Briyani BP sedap, sampai sudah tak makan makan lagi....
Briyani laki ai yg suka you.Mak bolehlah....tak delah suka sangat

Chekgu Azrine said...

terliur..akak suka sngt ns beriani...

LYAfrina said...

alhamdulillah..seronok ank2..dpt ke pulau