Tuesday, June 21, 2016

Korang dah Tukar Duit Raya

baru balik dari bank 
tukar duit raya 

tapi harap maklum duit recycle ye tuan/puan sekalian di Putrajaya ni 
tak kisah la duit baru ke lama ke 
janji niat tu ikhlas nak bagi duit raya kan 

aku tukar tak banyak pun tadi sebab enPanjang dah tukar dah semalam
ni enPanjang suruh topup je 

orang tak ramai pun di bank tadi 
sama ada belum gaji atau aku yang pi awal sangat tadi




perlukan info tarikh tukar duit raya boleh tengok kat sini 

Selamat Menukar Duit Raya 

21 comments:

idzwa kamaruddin said...

Belum lagi tukar..takde mood raya :(

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahun ni xde tukar kot..huhu

Rosmiza Ali said...

Belum tukar lagi.. Book ngan pakcik je.. Hehe..
RosmizaAli.Com

Qhaifa Nur said...

Klau x sempat tukar dgn duit raya ank2 saja huhu
Punyalah malas nk tukar

syawalsimpsons said...

aku pon tak tukaq lagi duit raya ni....

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

slalu kat opis ni ada sorang wakil tolong kutip duit utk tukar.. taon ni 30k orang opis aku tuko huhu

Chekgu Azrine said...

Td nk tukar dah pastu maybank ckp kul 10pg smpi 12,tghri je..uhuk...ceq dtg kul 2 td

Chekgu Azrine said...

Td nk tukar dah pastu maybank ckp kul 10pg smpi 12,tghri je..uhuk...ceq dtg kul 2 td

Atie Yusof said...

alamakkk..belum sempat nak tukar lah... esok lusa kot..:)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

x tukar pun lg, tahun ni kami tk pi mana2 pun, since jadi mak tang dok rumah je la....

Cik Puan Eka said...

excited plak tgok duit raya hehehehe

Afif Rayyan said...

Kita tukar masa nak beli barang je.. ehehe

Nabila Syifa said...

xtukar duit raya pun sob2.. rasa mcm x beraya je tahun ni

Puan Kutu said...

Dah tukar 2 hari lepas..siap dpt sampul advance lg.hehe kejap je kan nak berakhirnya ramadhan.taun ni raya melopong ajelah.haha

Puan Kutu said...

Dah tukar 2 hari lepas..siap dpt sampul advance lg.hehe kejap je kan nak berakhirnya ramadhan.taun ni raya melopong ajelah.haha

LYAfrina said...

salam ramadhan buat eima..smoga sihat sentiasa hendaknya..

alhamdulillah..dh slamat jgk tukar duit raya..

wahida said...

dah tukar, tapi tahun ni tukar sikit je, bajet lari...huhu...

hainom OKje said...

Mak lum tukar duit lagi Ma..... mlm tadi dah mintak jiran tukarkan sebab dia keje bank, entah ada ke tidak tak taulah....Harap harap adalah hendaknya....

Nora Karim said...

Duit lama ke duit baru ke nilainya tetap sama... yqng penting ikhlas...

Emrie Aril said...

As'salam siapa ada lebih2 minta bantuan nk tukar sikit boleh?? Bank dah kehabisan 😥😥😧

Emrie Aril said...

As'salam siapa ada lebih2 minta bantuan nk tukar sikit boleh?? Bank dah kehabisan 😥😥😧