Thursday, June 16, 2016

Tarikh Tukar Duit Raya 2016



seperti tahun-tahun lepas aku akan update info mengenai tarikh duit raya di bank-bank di Putrajaya 
atas permintaan rakan-rakan
semoga info ini dapat membantu korang 


Tarikh Tukar Duit Raya di Putrajaya 2016


Bil.
Bank
Tarikh Mula Pertukaran
Duit Raya
1.     
BIMB Putrajaya
20 Jun 2016 ( 9.00am – 2.00pm)
2.     
BIMB Cyberjaya
16 Jun 2016
3.     
Bank Muamalat
13 Jun 2016 (pemegang acc sahaja)
4.     
Maybank Berhad
20 Jun 2016
5.     
AMBank
21 Jun 2016
6.     
CIMB
20 Jun 2016
7.     
Public Bank
20 Jun 2016
8.     
Bank Rakyat P.8
………………..
9.     
Bank Rakyat P.15
20 Jun 2016
10.  
Bank RHB
………………..
11.  
BSN
Belum ada info
12.  
Hong Leong Bank
24 Jun 2016
13.  
Affin bank
20 Jun 2016

































selamat menukar duit raya 



16 comments:

hainom OKje said...

Tahun ni tak payah duit Rayalah kot hihi.....

Bunda_nora said...

Yerima kasih...membantu juga info ni...

ch@ said...

Sejak aku pengurus rumah tangga ni, part tkr duit memang aku tak mengisah langsung. biasanya, abi trio la yg sediakan siap-siap.

Ibu Lala said...

Ala. Kat putrajaya je ke. Kat kl bila pulak. Nasib en husben ada kabel kat bank tu. Tu pun kena cepat

Afif Rayyan said...

Perkongsian yang menarikkk

mama tisya said...

oh dh bole tukar duit dh...

eima..tgk entry latest mamatisya ,ada videoclip episod promo utk chef mail masak pensonic..ptg ni 6ptg tv3

wahida said...

aku pulak senang sikit sebab adik ipar keja bank muamalat...so setiap tahun mmg bg je duit kat dia, dia akan setel kan..hehe...

hainom OKje said...

Melawat ko Ma....
Buka apa semalam?

hainom OKje said...

Melawat ko Ma....
Buka apa semalam?

Cik Puan Eka said...

kite sejak dah kawen, husband yg urus semua duit raya n tukar. Kita tggal bagi je hahahahaha teruk perangai.

Nabila Syifa said...

hmm, mngkin akan menanti diberi duit raya..kah3

LYAfrina said...

kat sini.. bank start open utk tukar duit raya mgu ke-2 puasa..

hainom OKje said...

Depan rumah ada Ambank.... tak pergi lagi pun.....

syahirah yusof said...

sempat lg ke? last bilr ye hihi mlm nk pg bank

malu arr said...

Kalu g bank negara bole ker tukar...ready stok?

malu arr said...

Kalu g bank negara bole ker tukar...ready stok?