Thursday, July 14, 2016

Kek dan Lilin simbolik Kasih Sayang setiap 29 Ramadhan

setiap 29 Ramadhan inshaaAllah akan ada sambutan kecilan untuk Fahim 
sempena kelahiran dia 

mudah sangat nak ingat hari kelahiran Fahim 29 Ramadhan = 29 September 

hanya sekadar membeli kek sebagai simbolik tanda kasih sayang kami kepada Fahim 
betapa kami sayangkan dan hargai dia sebagai anak 
beli kek kecik2 je tapi sedap ...murah plak tu 

kek kedai kampung orang melayu buat ....sedap 



adik icha tumpang potong kek abang

birthday boy layan main bunga api 


Alhamdulillah .... Fahim membesar dengan sihat dan semoga terus membesar dengan baik dan berjaya dunia akhirat ...semoga fahim menjadi anak yang soleh, bijak, patuh pada perintah Allah swt dan ibu bapa ....

sekejap ja masa berlalu setiap kali malam raya pasti akan teringat kenangan malam pertama bersama Fahim di rumah moyang .... macamana fahim buat semua orang tidur tak lena ....


Selamat Menyambut Ulang Tahun ke 8 Fahim 


13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt ulgthun syg.bsr dh dia.. rasa kjp masa berlalu..

Puan Kutu said...

Happy belated birthday fahim..senang nk ingat hari lahir fahim..ni kira sambut pada tahun kalnder islam..nti mesti ada sekali lg sambutannya kan..untung fahim.hehe

Nad MamaZN said...

hepi bday to u fahim! baby 2008 special hehehe

Ibu Lala said...

Slmt ulangtahun abg. Alamak, akk igt bday anak anak bln english je. Sebab anak ni 2 lahir lg 2 minggu nak pose dan anak no 3 lahir lg 2 mgu nak raya. Sayang sayang x igt.

hainom OKje said...

Hepy Bezday Fahim....moga makbul doa mama.
Eloklah beli kek kecik Eima, puasa puasa kang tak habis pulak. Ko Raya mana ni Eima? Perlih ek

syawalsimpsons said...

moment terindah tu kan eima...happy belated fahim

Qhaifa Nur said...

Hepi besday fahim...besar dah

lieyalatif said...

same kes mcm aku gak le ni beb...mia...1 syawal tu besdey die dlm bulan islam....

selamat hari lahir yg ke 8 fahim...
*moga jadi anak yg bijak...
*moga jadi anak soleh...
*moga jadi yg sihat selalu...

beb, budak2 ni asal dpt kek...tak kira le murah ke ape...tu dah buat dieorg hepikan ....

Kak Mahh said...

Salam kenal

Nabila Syifa said...

wah..hari raya merayakan happy birthday

nini said...

Happy bsdy fahim...moga jd anak yg soleh yer...sedap tgk kek tu

nini said...

Happy bsdy fahim...moga jd anak yg soleh yer...sedap tgk kek tu

LYAfrina said...

happy belated birth fahim