Thursday, July 14, 2016

Rambut Raya Anak Dara

Alhamdulillah selamat sampai ke rumah selepas bercuti raya pada hari 12.7.2016 jam 2.45 pagi
semalam adalah hari mendobi, fahim kena pi sekolah sebab isnin dah ponteng
hari ni aku dah mula bekerja 
tengah mencari mood untuk update kisah raya 

aku layan blogwalking baca kisah raya korang dulu sebelum mood menulis menurun ...

ni kisah malam sebelum balik raya 
puas juga memujuk alisha untuk potong rambut 
sebab kat kelas skool dia ... hanya dia sorang je yang berambut panjang 
jadinya Alisha selalu kembang-kembang kena puji, kawan-kawan semua cakap nak rambut macam Alisha tambahan pula mendapat sokongan hebat dari mama yang cakap nanti boleh jadi macam rapunzel nak selamatkan abang kalau abang jatuh dalam lubang guna rambut adik ... kah kah kah 


jangan teperdaya ..kat belakang tu panjang lagi 
trim sikit-sikit je
nampak mama Alisha excited terlebih nak amik gambar Alisha's new look 



7 comments:

Eintan Nurfuzie said...

hihihi.. beraya dgn rmbut bru.. cik en juga wlupun pki tudung

Afif Rayyan said...

Comel sangat.. selamat hari raya..

Nad MamaZN said...

beso dah dia..! mak excited jaga rambut eica ek? heheh.. kalu mak nayli, jangan harap rambut panjang.. potong sokmo ;)

syawalsimpsons said...

adoi nampak gegurl sgt ni

LYAfrina said...

waaa..omeynyaaa

hainom OKje said...

Yelah Eima ...comel le rambut baru Alisha tu. Maintain cenggitulah....cantik!

Lynn Damya said...

Salam, haaa patutlah sy pun terperasan jugak td, ape yg lainnya si icha ni..rasa mcm rambut dia tu, sekali baca entry ni haa mmg betul pun..patutlah nampak lain, tp mmg nice dan kena dgn icha gaya rambut tu..hihi