Friday, July 1, 2016

TQ boss !!



hari ni menerima berita sedih 
Boss Pertama aku Dr. Amir Bin Salleh @ Mohd Saleh telah kembali ke Rahmatullah 
boss yang baik, humble, memahami dan sangat bersopan santun. 
semoga arwah ditempatkan dikalangan orang beriman dan dirahmati.

Orang yang baik diambil dihari yang baik dan di bulan yang baik. 


boss terakhir aku buat masa ini sebab boss baru masih belum  dilantik 
beliau berpindah naik pangkat ke tempat baru di Bandar Enstek 
dengan berat hatinya aku terpaksa menolak pelawaannya untuk supaya aku kekal menjadi PAnya 
tidak lupa beliau pada aku ..sempena Aidilfitri ini dikirimnya sampul raya khas untuk ex-PAnya 

TQ boss sebab ingat kiteww
kembang hati ni rasa bila boss masih hargai kita walaupun kita sudah tidak lagi bekerja dengannya lagi 

siap pesan dengan orang yang dikirim sampul tu ...supaya bagi cepat-cepat, nanti eima cuti raya awal.



Alhamdulillah sepanjang bekerja semua boss-boss aku adalah boss yang baik cuma ada seorang je yang pening sikit.... tak pa yang itu jadikan sebagai pengalaman ....
mudahan boss akan datang juga yang baik dan memahami ...InshaaAllah 

Alhamdulillah rezeki anak-anak 




5 comments:

mama tisya said...

rezeki duit raya

idzwa kamaruddin said...

Al-fatihah untuk beliau :(

cik hani said...

Al-fatihah untuk beliau
semoga ditempatkan di kalangan yang beriman.

LYAfrina said...

alhamdulillah..wittt raya....

Ibu Lala said...

Wah bestnya dpt boss baik camtu. Jarang nak jumpa kot