Monday, August 15, 2016

Hujung Minggu di Putrajaya

hujung minggu ni kami tak ada pi mana-mana 
lepak rumah lepas tu keluar makan jalan-jalan cari barang kat area Putrajaya Bangi je 
memang niat tak nak ke mana-mana sebab kain baju dah berbakul tak berlipat 
dah setiap minggu berjalan je kerjanya kerja rumah tak terbuat 
kain baju sampai nak pakai kena korek dalam bakul 
tu belum bab mencari stoking ....letih hoi

singgah beli durian kat Bangi


makan CKT kat Hot Bangi Char Kueh Teow, Jalan Reko
rasa boleh la .. dah tak sama rasa macam dulu 
waktu kedai kat seksyen 8 belakang Hospital Az Zahra dulu



durian ni tak sedap sangat 
ada separuh yang lembut separuh lagi keras 
durian peram


semalam bawa budak-budak keluar jogging kat Taman Putra Perdana Putrajaya 
kurangkan stress dok melipat baju seharian

jauh depa tinggal mama 
mama jalan je malas nak berjogging 


episod UPIN IPIN mana tah ada cerita pasal main kemuncup ni 
fahim ajak mama main...jom kita psuing sapa yang putus dulu ..sapa putus dulu dia kalah....
aku kecik-kecik dulu memang selalu main kat padang sekolah time PJ 

Fahim main kemuncup dengan mama 
adik main bola ngan abah ..... hahaha

kami tak lama pun ..sebelum pukul 7 petang dah gerak balik dah ...nyamuk aedes banyak 
seriau aku ....

13 comments:

mama tisya said...

Lama xmkn char kueh tiaw

mama tisya said...

Lama xmkn char kueh tiaw

Chekgu Azrine said...

hari tu makan durian kat sekolah tak puas tau...hahahaha

Nieyl said...

singgah pagi isnin...
ini yg x suka nie kan klu beli durian..
dapat yg macam tu...Hmmm...

idzwa kamaruddin said...

sedap nyerrr durian oiiii..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ckt tu mcm len je sekali tgk..tak rupa ckt..hihih.

Nad MamaZN said...

dah siap kemas baju berlipat semua bleh sambung beejalan balik heee :D

Qhaifa Nur said...

Lama eima tak bawa ank2 jenjalan kat Putrajaya ni...

Diana Rashid said...

mai la penang..sini banyak kedai CKT best2..

wahida said...

bab lipat kain berlonggok berbakul2 tu mmg stress oii..hahaha...

LYAfrina said...

seronok hbs hjg minggu dgn fmily

hainom OKje said...

Mmg pun Eima , mmg elok sangatlah ko bawak bawak melipat baju tu hihi.....Dah asyik berjalan je kejenya. Jeles mak tau!
Durian peram tak sedap ek....tapi ngapa dia petik awal! Haih .....bukan ke musim durian sekarang ni

adianiez AIDA said...

ha ha ha...
a'ah semua entri eima jenjalan ajer keje nyer Nom :-)