Wednesday, August 24, 2016

Minum Cendol Tepi Jalan ALor Akar Kuantan

semasa pi bercuti di Kuantan bulan lepas 


Semasa kat Kuantan hari tu kami singgah minum cendol dan ABC di tepi Jalan Besar Alor Akar Kuantan depan Alliance Bank 

sedap.... sejukkan badan tengahari rembang 
Gerai cendol dah berniaga sejak aku masih lagi belajar di Kuantan dulu 
dah berbelas tahun dah 
dulu-dulu pun selalu singgah minum cendol kat sini 


order dua je ...kongsi ... baru muhibbah .... 


gerai tepi jalan je ....kalau lalu Jalan Besar Alor Akar memang akan nampak 


sebenarnya yang boleh pi minum cendol tepi jalan sebab kereta masuk bengkel 
sementara tunggu kereta selesai
terbang RM0.5K



Note : off jap pi taklimat HRMIS


8 comments:

hainom OKje said...

Abg nampak berisilah Ma....baru lepas sunat ke?

Adoiii sedapnya weyh .....ter nak cari pulak hihi... Dah kenapa pulak keta tu Ma? Apa yg sakit ketanya tu sampai Rm500 terbang

hainom OKje said...

Abg nampak berisilah Ma....baru lepas sunat ke?

Adoiii sedapnya weyh .....ter nak cari pulak hihi... Dah kenapa pulak keta tu Ma? Apa yg sakit ketanya tu sampai Rm500 terbang

Qhaifa Nur said...

Tengah panas minum cendol...sedapnya
Time nk gi jln pulak rosak ketenya, terbang duit ya

mama tisya said...

lama xmkn cendol

adianiez AIDA said...

Makan cendol gitu ler br best.
muhibbah kata nyer kan :-) hi hi...
kat melaka mitc tu ada gini.
aida suka gi. Ada cendol durian.
dap nyer lah...

LYAfrina said...

cendol sdp kt kuantan dkt area mydin...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Bestnya asyik pi jalan sana/i.
Asben saya kat SS. Saya n anak2 plk kat SM.
Tak berani nak bawak anak kluar takut orang jahat banyak kat luar tu.

ibuayu said...

mcm sedap je...