Thursday, August 18, 2016

Pi Mana-mana Pun Mesti Cari Laut

sebelah petang kami jalan-jalan sekitar kuantan dan ke Pantai Batu Buruk

bawa budak-budak main layang-layang 






tak lama pun kat sini 
agak-agak budak-budak dah puas kami gerak balik ke hotel nak makan keluar makan malam kat Tg. Lumpur.

tapi aku tak ambil gambar pun dinner malam tu sebab perut lapar pastu badan penat 
si kecik kenit alisha meragam nak tidur 

esoknya lepas pusing-pusing Kuatan Parade cari DVD, cowboy, Eco Shop kami balik Kuala Rompin 
rumah makpak mentua 
kami tak jalan sangat kuantan sebab dah biasa ke sini lagi pun dulu-dulu memang Kuantan ni bandar cinta kami kot ^ ^


makan keropok lekor dan macam-macam lagi kat Medan Selera Kuala Rompin ni 
best makanan kat sini sedap-sedap belaka 
terutamanya mee goreng, laksa penang, bakso dan bihun sup

lepas makan petang sambung main layang-layang 

main pasir dan mandi laut




pantai Kuala Rompin ni memang bersih 
seronok budak-budak main 
tiap kali balik kampung memang tak lepas peluang mandi laut 






14 comments:

hainom OKje said...

Bilalah masa ko kat rumah ek Ma....Kalau asyik brrjalan je hihi....Kuantan ke Kuala Rompin tu jauh ke dekat

hainom OKje said...

Bilalah masa ko kat rumah ek Ma....Kalau asyik brrjalan je hihi....Kuantan ke Kuala Rompin tu jauh ke dekat

Yana MIB said...

best kg dkt dgn laut...kg asben pn dkt dgn laut..tp kitorang x rajin nk pi :p

Chekgu Azrine said...

Lama dah tak mandi laut..planning bulan 11 nak gi PD...inshaAllah

Chekgu Azrine said...

Lama dah tak mandi laut..planning bulan 11 nak gi PD...inshaAllah

TunSha Ayunie said...

Bila tengok gambar ni rasa macam sebak pun ye. Rindunya aku pada laut. Bertahun jugak aku berjauhan dari laut. Tengok laut kat PD macam takde hati pulak, dengan kotor, dengan minyak.. sobssss sedihnya aku...

Aty_Fared said...

anak aku laut kurang sikit..may be belum lagi kot.. tapi kalau carik hotel..mesti nak kene ada swimming pool.. aku suka laut.. aku suka lepak2 tepi dengar bunyik ombak.. tapi dah kertu macam ni.. malas nak melekit2 badan mandi laut.. hahaha...

Bunda_nora said...

Seronok nyer dapat bercanda dipasiran pantai...
Bunda dah lama tak pergi tepi laut.

Puan Kutu said...

Aww kuantan tu bandar cinta.hehe..memang suka pantai ka..budak2 memang suka mandi laut

Puan Kutu said...

Aww kuantan tu bandar cinta.hehe..memang suka pantai ka..budak2 memang suka mandi laut

idzwa kamaruddin said...

kannnn laut jugak best!! ;)

adianiez AIDA said...

Aida pernah dok kat tepi sungai tu. Then bergambo latar belakang word kuantan tu.
makan lekor panas2.
aida singgah situ masa tu balik dari gambang resort.

LYAfrina said...

dh lma sgt x k pntai..walau dkt sgt dgn pntai..hehe

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Suka mandi laut eh.
Lama dah xberendam laut mase kecik2 dulu adelah.