Thursday, December 29, 2016

Subang Baru Alisha Hujung Tahun 2016

20/12/2016

pagi sebelum bertolak untuk pergi bercuti 
enPanjang singgah Wah Chan, IOI City Mall dulu 
hadiahkan Alisha subang baru 
subang lama Alisha yang berbentuk ring tu pernah tercabut hilang sehari kat tadika 
tapi Alisha cari sendiri dan jumpa kat stackable cot dia
so abah dia trade in beli baru jenis button earring
susah tertanggal sikit jenis yang ini 
sebab sepanjang selepas kejadian subang Alisha hilang sehari tu 
mama bagi pinjam subang mama sebab risau kot tertanggal lagi lagi subang tu 
minah ni kan banyak kejadian subang dia tetiba tertanggal pastu jumpa balik 

subang kesayangan mama, enPanjang belikan 13 tahun lepas dengan gaji pertama waktu praktikal dulu 
enPanjang offer nak beli baru pun mama tak layan ...sayang sangat dengan subang tu 




suka la si kecik ni dapat barang baru 
budak yang rajin tukar subang baru...untung la abah sayang




6 comments:

Ainniah Zulkefli said...

amboi lawa subang kakak.

Inani Hazwani said...

Suka lah Alisha dapat subang baru. Hehe.

dear anies said...

amboiii makin melawa laa pasni ye ;-)

Qhaifa Nur said...

Klau Aeish...yg belakang tu selalu hilang..

hainom OKje said...

Anak pompuan sorang mau tak sayang..... Rugilah ko Ma, En Panjang dah offer tak mau pulak. Lain kali hangguk je Ma hihi...

nuyui a.k.a miss YUI said...

hehe.. anak abah.