Thursday, January 5, 2017

Adik dan Abang 1 Sekolah | Hari Pertama Persekolahan 2017

3/1/2017

hari pertama persekolahan tahun ni 
Alhamdulillah Alisha dapat masuk Prasekolah dan Fahim dah darjah 3 
mama diorang dah kertu dah ni 
cepatnya hai masa berlalu dok rasa Alisha masih macam baby lagi 
tetiba je dah masuk Prasekolah dah dia 

Adik dan Abang satu sekolah 
senang kerja mama 
hantar satu tempat je terus ke pejabat 

Perhimpunan Pagi Pertama Alisha 
asyik menguap je ... bosan kot ataupun dia tak paham apa yang guru besar dok bercakap tu 


happy sangat nampak mama tunggu depan pintu pagar 


hari ni hari ke3 muka masam sebab abang janji nak hantar sampai ke pra tetiba cikgu arahkan semua murid besar2 ni ke dewan .... 
tak sempat nak hantar adik ke pra ....muka masam nasib baik mama pi jenguk juga tadi 
ingat nak skodeng dari jauh je dah dok buat muka tepi pagar terpaksa la mama pi pujuk 
sabar je ... adik berjalan nak berpimpin tangan dengan abang tapi abang pulak malu 
memang merajuk ...masam je budak manja abang ni 


semoga anak-anak berdua ni terus rajin dan mencapai kejayaan dunia dan akhirat 



12 comments:

ADEEYA said...

Hehehe. Manja adik :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

adik manja ni..hehehe

ch@ said...

adik tak biasa lagi, abg pula da abang-abang sangat. hihiii
lama-lama nanti ok la tu.

Aty Fared said...

beb..pra sekolah tu..apa eh..darjah 1 ker hapa.. sori..aku memang tak tau..dan aku nak tau..:)

SalbiahM said...

bagus betul Abang jaga Adik...selamat menempuh alam persekolahan!

MizzTina said...

cptnya..dh skolah dh dia..

mama tisya said...

senang sama sekolah

adianiez AIDA said...

aida thn ni both anak dara tahap 2.
legaaa...
skola pagi 1 sessi.
skola agama pon sama hari.
mudah anta amik :)

rajin abg jaga adik.
soleh!

idzwa kamaruddin said...

hehehe..ragam anak kan ;)

TunSha Ayunie said...

Hubungan yang sangat rapat. Manja adik.. Semoga abang sentiasa melindungi adik di sekolah ya! :)

Husna Rahman said...

Insyallah amin doa mama..=)

cumel adik..manja2 apalagi dah sekolah tu..kena tough la dik..hihi

nurbijen said...

amin...
semangat jer dua2 nak ke sekolah :)