Thursday, March 9, 2017

Sarapan Pagi Makan Nasi Kak Wok | Warisan Kak Wok Putrajaya - Dengkil

hari minggu hari sarapan kat luar 
hari-hari pun sarapan kat luar cuma hari minggu ni jauh sikit boleh bersarapan 
cari yang best-best 

2-3 kali hari minggu dah pi sarapan kat Warisan Kak Wok Putrajaya - Dengkil 
sedap ....aku suka...paling suka sebab nasi dia banyak lauk ayam dia pun banyak 

aku yang asal utara ni dah terbiasa makan nasi pagi-pagi 
memang tak kisah makan nasi banyak-banyak masa sarapan 

Nasi Kak Wok RM5.00

jangan korang ingat size badan aku kecik tapi selera aku kecik 
aku makan banyak tapi tak nak membesar .. kesian betul 


Lokasi :
No 62, Jalan Cyber Valley 1/3A, 
Cyber Valley Commercial Center, Dengkil, 
43800 Dengkil, Selangor, Malaysia

on je waze atau google map ada je lokasi kedai ni dalam tu 



7 comments:

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaaa :)

idzwa kamaruddin said...

aa sedap nyerrr

TunSha Ayunie said...

Yang ni nampak jugak laaa sedap dia... kat sini haritu ada bukak tapi tak bertahan lama, lauk dia tak sedap kot... hehe

wahida said...

aku pun suka nasi kak wok...skrg ada byk cawangan kak wok ni...aku suka sambal dia..pedas meletop!

nurbijen said...

sy pun suka sgt nasi kak wok...

adianiez AIDA said...

mcm ada kat melaka nama nasi kak wok ni.
kelantanese ekk punyer makanan?

hainom OKje said...

KO tak pelah Ma, makan nasi banyak mana pun kurus slim comey macam tu.... Hakak kalau ikut gaya ko makan ni tak taulah besar mana dah sekarang ni hihi...

Rasnya kat Shah Alam pun ada Kak Wok ni ek