Tuesday, April 11, 2017

Alhamdulillah, its a girl

4/4/2017





Alhamdulillah saya telah telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada jam 10.36 malam, 3.15kg di Hospital Pakar Annur, Bangi

Kelahiran secara normal tanpa luka dan jahitan 
Syukur kehadrat Ilahi dipermudahkan kelahiran adik perempuan abang Fahim dan kakak Alisha

Terima kasih kepada enPanjang abah kepada 3A ni
Setia disisi mama sepanjang proses kelahiran
Terima kasih kepada Fahim dan Alisha yang bagi kerjasama yang baik sementara tunggu mama selesai walaupun tinggal berdua di wad empat katil yang penuh orang. 

Terima kasih juga pada doktor Fatimah O&G semua staf yang terlibat sebab guide saya yang hampir lupa cara beranak dan meneran ni....

Selamat berpantang eima......

10 comments:

idzwa kamaruddin said...

Alhamdulillah, tahniah ! Selamat Berpantang ;)

nurbijen said...

Alhamdulillah, tahniah Eima...
Jaga diri dan pantang elok2...

SYANI said...

Tahniah! Tahniah!
Selamat berpantang ye eima

Qhaifa Nur said...

Tahniah Eima...dpt bb girl
Selamat berpantang tau

Inani Hazwani said...

Wah tahniah :)

mama tisya said...

ler tktau pn peknen...tahniah..slamat berpantang

syawalsimpsons said...

pantang kat sini erk...aku teringin nak g tgk ko..tp takut mengganggu pulok...aku ni pon tunggu masa je..semalam naik stage...dah start sakit2 pulok haa depan menteri..hahahha..selamat berpantang yee

Chekgu Azrine said...

eh..tak tahu pun...senyap2 je dia tau..anyway sis..tahniah ye

hainom OKje said...

Uiii...mengandung senyap senyap. Bila masa mengandung ni? Tengok perut kecik je.
Apa pun tahniah Eima. Selamat berpantang. Sapa nama baby?

Intan Saffyna said...

tahniah sis, selamat berpantang :)